Industrii

Abonare newsletter

Latest news

  • Cum imi mentin calculatorul in siguranta pe internet?

    20/05/2010 00:02

    Cum imi mentin calculatorul in siguranta pe internet? Se pare ca nu trece o zi în care sa nu auzim despre noi tipuri de...

    read more

  • Este computerul meu sigur, acum ca am anti-virus si anti-spyware?

    19/05/2010 22:56

    Intrebarea "Este PC-ul meu sigur" într-adevăr are doar un singur răspuns: NU. O buna intrebare ar...

    read more

Solutie Management Spitale

Obiectivele noastre:

• Ajuta la gestionarea eficientă a Spitalului
• Sporeste ingrijirea pacientului
• Îmbunătăţeste eficienţa muncii
• Îmbunătăţeste controlul fiscal
• Elimina şansele de orice furtişag
• Permite dezvoltarea spitalului

De ce aveţi nevoie?

Sa fiti pe deplin informaţi cu privire la statisticile vitale ale spitalului.

Sa beneficiati de o dependenţa mică a gestiunii de mijloc si inferioare.

Sa detineti control deplin asupra personalului.

Sa luati masuri corective pe baza unor date instantanee.

Sa fiti ajutati să planificati orice activitate viitoare.

Scopul final - o mai bună îngrijire si eficientă a pacienţilor.

Solutia noastra: "Expert Plus"

• Expert Plus raţionalizează şi integreaza procesele operaţionale şi fluxul de informaţii în spital pentru a ajunge la o sinergie a resurselor, şi anume a oamenilor, materialelor, banilor şi echipamentelor, prin intermediul informaţiilor.
• Un Sistem Informatic Integrat care să acopere toate domeniile cum ar fi gestionarea si facturarea pacientilor interni si externi, a paturilor pacientilor, consultatiile de la vizite, a magaziilor medicale, a laboratoarelor patologice,a laboratoarelor de radiologie, de imagistică, de farmacie, gestiunea puterii de munca, a serviciilor de bucatarie si spalatorie, etc
• Îndeplineşte activitatile de baza din spital şi creşte serviciile cu clienţii, prin urmare, adăuga spitalului o imagine de ansamblu. ERP „conecteaza” informaţii decalate din spital.
• Administrator Plus elimina cât mai multe din problemele de afaceri cum ar fi lipsa de material, îmbunătăţirea productivitatii, a serviciilor cu clientii, gestiunea lichiditatilor, problemele de stocuri, problemele de calitate, livrare promptă, furtişag, facturarea de catre administratori terti etc

Caracteristici cheie

• Administrator Plus (AP) este o solutie de Sistem de Informaţii pentru Spital complet integrata.
• AP oferă o integrare totala a sistemelor de intrare de comandă, a sistemului administrativ, şi a subsistemelor departamentale dintr-un spital.
• AP permite scalabilitate, fiabilitate, procesare eficientă a datelor,luarea rapida a deciziilor, întreţinere şi cheltuieli generale reduse.
• Datele sunt stocate într-o singură bază de date care furnizează date în timp real, în aplicaţii în întregul spital. Deoarece toate datele sunt stocate la nivel central, ele pot fi privite simultan de la mai multe terminale oferind tuturor departamentelor acces datele pacientilor in timp real.
• Expert Plus oferă o gamă foarte simplu de manevrat de securitate a datelor fără intervenţia utilizatorului la datele arhivate.
• AP este un sistem de informaţii complet referitor la toate aspectele de prelucrare a informaţiilor într-un spital. Acesta cuprinde procesare de informatii umane (şi pe suport de hârtie), precum şi date de prelucrare de la sistemele de calcul.
• Ca o zonă a Informaticii Medicale scopul lui Admin Plus este de a asigura cel mai bun sprijin posibil ingrijirea pacientilor şi administrarea electronica a prelucrarii datelor.

Module

Am elaborat următoarele module conform cu cerinţele unui spital multi-specializat care se integrează in diverse departamente într-un sistem cuprinzător.

Diversele module ale Administrator-ului Plus sunt:

Gestiunea recepţiei Acest modul se ocupă de toate inregistrarile recepţiei.
Inregistrarea Pacientului (ambulatorie & interna) Acest modul se ocupa în primul rând, cu activitatea de înregistrare a pacientului.
Gestionarea pacientilor externi Gestionarea tuturor înregistrărilor clinice şi istoricul pacientilor externi
Facturarea ambulatorie Facturarea tuturor serviciilor furnizate ambulatoriu.
Raportarea investigaţiilor (Patologice & Imagistice) Rapoarte detaliate de la Departamentele de Patologie si Imagistica
Facturare interna Facturare, Verificare si Eliberare a pacientilor interni
Sistem de gesiune a informatiilor (SGI) securitatea informatiilor, nivele de acces in sistem

Rapoarte detaliate pentru diferite activitati din spital

Magazinul spitalului Intretinerea stocului si inventarele magazinelor centrale si subordonate

Farmacia
Probleme si intretinere in departamentul medicamentelor si consumabilelor farmaciei

Contabilitate financiara
Contabilitate financiara completa conectata cu facturari ambulatorii si interne.

Salarizarea
Evidenta activitatii angajatilor si calcule salariale

Cantina
Facutarea si intretinerea cantinei incluzand controlul dietei pentru pacientii internati

Gestiunea DIM (Departamentul de Inregistrari Medicale)
Rezumatul externarilor, datele de nastere si deces pentru toti pacientii

Rapoartele diagnosticarii online
Toate rapoartele diagnosticarilor sunt disponibile pe pagina web a spitalului

Gestiunea TPA
Pastrarea evidentei tuturor pacientilor in ceea ce priveste nivelul de autorizare pentru ingrijire si starea platilor

Gestiunea si inregistrarea Imaginilor
Toate rapoartele diagnosticarilor sunt disponibile pe pagina web a spitalului