Servicii

Abonare newsletter

Latest news

  • Cum imi mentin calculatorul in siguranta pe internet?

    20/05/2010 00:02

    Cum imi mentin calculatorul in siguranta pe internet? Se pare ca nu trece o zi în care sa nu auzim despre noi tipuri de...

    read more

  • Este computerul meu sigur, acum ca am anti-virus si anti-spyware?

    19/05/2010 22:56

    Intrebarea "Este PC-ul meu sigur" într-adevăr are doar un singur răspuns: NU. O buna intrebare ar...

    read more

Monitorizarea tuturor echipamentelor

Monitorizarea echipamentelor critice 24 de ore pe zi / 7 zile pe saptamana si asistenta de oriunde si oricand

Monitorizarea imprimantelor, retelei de calcul, a statiilor de lucru si a sistemelor de calcul, samd.

  • Serviciul de monitorizare de la distanta, oferit de Accelerate va ofera siguranta ca echipamentele dvs. de prima mana din retea precum serverele, routerele, echipamentele de protectie si serviciile de retea precum posta electronica, internetul si copiile de rezerva functioneaza fara probleme.

Monitorizare continua de la distanta cu asistenta activa

  • Monitorizarea retelei de la distanta, permite companiei Accelerate sa anticipeze si sa identifice problemele inainte ca acestea sa devina probleme majore. Rapoartele in timp real si un tablou de bord pentru status ajuta delimitarea zonelor afectate imediat.

  • Centrul nostru de operatiuni, va monitorizeaza echipamentele 24 de ore pe zi/ 7 zile pe saptamana si in cazul in care este semnalata o alerta, se va identifica rapid daca problema este doar un avertisment sau o alarma falsa, sau daca necesita asistenta de la distanta de la unul din centrele noastre de asistenta pentru clienti sau o vizita la domiciliu, a unuia dintre consultantii nostri de teren. Regulile de impact in afaceri sunt determinate in prealabil pentru fiecare dispozitiv sau serviciu monitorizat, astfel ca Accelerate stie cum doriti sa rezolvam problema – disponibilitate 24 de ore pe zi/ 7 zile pe saptamana, urmatoarea zi lucratoare, urmatoarea vizita la domiciliu sau orice alt interval.

Asistenta la distanta pentru reteaua de calculatoare si statiile de lucru

  • Daca este solicitata asistenta la distanta, inginerul de la centru pentru asistenta clientilor este echipat corespunzator pentru a se putea rezolva problema utilizand uneltele cele mai eficiente si documentatiile pentru serviciile din retea. Sistemul nostru de asistenta de la distanta permite inginerului de la centru pentru asistenta clientilor sau consultantului sa vizualizeze situatia serverului prin contul propriu securizat, sa identifice problema si sa o rezolve de la distanta. Serviciul este convenabil si ofera un raspuns rapid datorita faptului ca asistenta poate fi facuta 24 de ore pe zi/ 7 zile pe saptamana fara interventia sau deranjul dvs.

De ce sa externalizati intretinerea bazelor de date la Accelerate?

Aici gasiti doar cateva din beneficiile externalizarii serviciului IT:

  • pentru ca mii de companii apeleaza la astfel de servicii, prin care cresteti eficienta agajatilor dumneavoastra si taiati semnificativ costurile

  • pentru ca Accelerate va optimizeaza operatiile IT si va ajuta sa reduceti cheltuielile

  • va oferim o garantie de 99,99% contractuala

  • va oferim 24x7 administrare si suport

Cum va poate ajuta Accelerate?

Monitorizare a retelei de la distanta, monitorizarea sistemelor de calcul de la distanta, monitorizarea de la distanta a statiilor de lucru cu asistenta la domiciliu sau la distanta: