Solutii afaceri

Abonare newsletter

Latest news

  • Cum imi mentin calculatorul in siguranta pe internet?

    20/05/2010 00:02

    Cum imi mentin calculatorul in siguranta pe internet? Se pare ca nu trece o zi în care sa nu auzim despre noi tipuri de...

    read more

  • Este computerul meu sigur, acum ca am anti-virus si anti-spyware?

    19/05/2010 22:56

    Intrebarea "Este PC-ul meu sigur" într-adevăr are doar un singur răspuns: NU. O buna intrebare ar...

    read more

Gestiunea Continutului din Intreprindere

Gestiunea continutului din intreprindere (GCI) se referă la strategii, metode si instrumente utilizate pentru captarea, gestionarea, stocarea, păstrarea şi transmiterea conţinutului şi documentelor legate de procesele de organizare. Instrumentele şi strategiile GCI permit gestionarea informaţiilor unei organizaţii nestructurate, ori de câte ori există informaţii.

Caracteristici

Managementul continutului are multe faţete, inclusiv aceea a gestiunii conţinutului de întreprindere, de gestiune a conţinutului web (GCW), sindicalizarea conţinutului digital şi mass-media sau de gestionare a activelor.
Gestiunea de conţinut intr-o intreprindere este o viziune, o strategie, sau chiar o noua industrie, dar nu este o solutie de sistem închis sau un produs distict. Prin urmare, împreună cu TDC (Tehnologii pentru Documente Corelate) sau GDD (Gestiunea Duratei de viata a Documentelui), GCI poate fi considerat ca o singura potrivire – toti termenii pentru o gamă largă de tehnologii şi vânzători.
O comparaţie a definiţiilor diferitelor domenii de aplicare GCI şi GCW arată clar că distincţiile existente in categoria de sistem nu pot dura mult timp, fie pentru produse şi platforme tehnice sau pentru modelele de utilizare. Soluţii care sunt folosite ca soluţii pur proprii, în prezent vor fi accesibile partenerilor sau clientilor de maine.
Conţinutul şi structura portalului web din prezent va fi platforma pentru viitorul sistem de informaţii interne. În articolul său din ComputerWoche (“Saptamana Calculatoarelor”) Ulrich Kampffmeyer a concentrat prestaţia solicitată de un sistem de Gestiune a Continutului din Intreprindere in trei idei cheie care disting astfel de soluţii de gestiune a conţinutului web:

Gestiunea Continutului din Intreprindere ca element integrant middleware

MCI este folosit pentru a depăşi restricţiile aplicaţiilor verticale din trecut şi a arhitecturilor de tip insula. Utilizatorul este, în principiu inconştient de folosirea unei solutie MCI.
MCI oferă infrastructura necesara pentru noua lume informatica bazata pe web, care se stabileste singura ca o a treia platforma printre sistemele conventionale client / sisteme de servere. Prin urmare, IAI (integrarea aplicaţiilor întreprinderii) şi SOA (Servicii Orientate pe Arhitectura) vor juca un rol important în punerea în aplicare şi utilizare a ECM.

Gestiunea Continutului din Intreprindere componente ca servicii independente

GCI este utilizat pentru a gestiona informaţii fără privire la sursa sau utilizarea cerută. Funcţionalitatea este furnizata ca un serviciu care poate fi folosit la toate tipurile de aplicatii. Avantajul conceptului de serviciu este că, pentru orice funcţionalitate doar un singur serviciu general este disponibil, evitând astfel redundantele si funcţiile paralele costisitoare şi dificil de menţinut. Prin urmare, standardelor pentru diferite interfeţe ale serviciilor de conectare vor juca un rol important în punerea în aplicare a MCI.

Gestiunea continutului intreprinderii ca un depozit uniform pentru toate tipurile de informaţii

ECM este folosit ca un depozit de conţinut (atât depozit de date şi de depozit de documente), care combină informaţiile companiei într-un depozit cu o structură uniformă. Redundante costisitoare şi probleme asociate cu consistenta informaţiilor sunt eliminate.
Toate aplicatiile isi livreaza conţinutul unui singur depozit, care, la rândul său, oferă informaţii necesare pentru toate cererile. Prin urmare, integrarea conţinutului şi GCI (Gestiunea ciclului de viata a informatiei) va juca un rol important în punerea în aplicare şi utilizarea conţinutului MCI

Gestiunea Continutului in Intreprinderi funcţionează corespunzător atunci când este efectiv "invizibila" pentru utilizatori.

Tehnologiile MCI sunt infrastructuri care suporta aplicatii specializate, ca si servicii subordonate. MCI, prin urmare este o colecţie de componente de infrastructură care se potrivesc într-un model multi-strat şi includ toate tehnologiile relationate cu documentul (DRT) pentru manipularea, livrarea şi gestionarea informaţiilor, datelor structurate şi nestructurate deopotriva. Ca atare, gestiunea continutului din întreprindere este una din componentele de bază a zonei de aplicare - afaceri electronice.

MCI reuseste, de asemenea sa gestioneze toate informaţiile de GCW şi acoperă nevoile de arhivare ca un depozit universal.