Solutii afaceri

Abonare newsletter

Latest news

  • Cum imi mentin calculatorul in siguranta pe internet?

    20/05/2010 00:02

    Cum imi mentin calculatorul in siguranta pe internet? Se pare ca nu trece o zi în care sa nu auzim despre noi tipuri de...

    read more

  • Este computerul meu sigur, acum ca am anti-virus si anti-spyware?

    19/05/2010 22:56

    Intrebarea "Este PC-ul meu sigur" într-adevăr are doar un singur răspuns: NU. O buna intrebare ar...

    read more

Componentele unui sistem de gestiune a conţinutului din întreprinderi

Componentele unui Sistem de Gestiune Continut

Sistemele de gestiune a conţinutului din intreprinderi combina o mare varietate de tehnologii şi componente, dintre care unele pot fi de asemenea folosite ca sisteme independente, fără a fi încorporate într-un sistem la nivelul unei întreprinderi.
Cele cinci componente MCI şi tehnologii ale modelului MCI au fost mai întâi definite de AIIM, după cum urmează:
• de captare
• gestionarea
• inmagazinare
• păstrare
• livrare

Modelul include în categoria “gestionare" cinci zonele tradiţionale de aplicarea:
• de gestiune a documentelor (GD),,
• de colaborare (sau de de software colaborativ , groupware),
• gestiunea conţinutului web (GCW) (inclusiv portaluri web),
• gestiunea inregistrarilor (GI) (sisteme de gestionare a arhivelor si a popularii acestora in mediile de stocare pe termen lung), şi
• fluxul de lucru / gestiunea proceselor de afaceri (GPA).

Aceste componente de " Administrare "conecteaza componente de captura, stocare, livrare şi de conservare şi pot fi folosite în combinaţie sau separat.
În timp ce gestiunea documentelor, a conţinutului web, colaborarea, fluxul de lucru şi de gestionarea procesului in afaceri sunt mai mult pentru partea dinamică a ciclului de viaţă al informaţiilor, managementul înregistrărilor are grijă de informaţiile care nu vor mai fi schimbate.
Utilizarea informaţiilor este de o importanta extrema, fie prin intermediul clientilor independenti de componente sistemului MCI, fie prin permisiunea aplicatiilor existente care accesează funcţionalitatea serviciilor MCI, precum şi informaţiile stocate.
Integrarea tehnologiilor existente face clar faptul că MCI nu este o categorie de produse noi, dar o forţă integratoare.